Translate

vineri, 22 martie 2013

trandafiri aperitiv

 un model frumos de aperitiv .
am vazut o poza pe facebook mai demult si tot aveam in plan sa fac si eu acest aperitiv,care e foarte rapid dar pune un plus de frumusete pe platouri cu aperitive
 am avut o bucata de salam cu sunca pe care am taiat-o in jumate pe lung,apoi am feliat-o subtire







am cumparat foietaj,pe care l-am intins putin cu sucitorul(facaletul) ca sa fie mai subtire,dupa care l-am uns cu crema de branza si putina pasta de ardei



am intins uniform apoi am taiat fasii late cam de 2-3 cm  in functie de cat de lat e salamul ca sa acopere macar jumate din felie
 am asezat feliile de salam pe fasia de aluat dupa care am rulat-o ca sa iasa ca un trandafir sau o rozeta
am dat la cuptor la foc iute pana s-a aurit foietajul,
si am completat la platoul cu aperitive(ce a mai ramas din ele!!!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu