Translate

vineri, 22 martie 2013

spirala de foietaj cu spanac

spirala cu spanac si branza am mancat prima data in Grecia,foarte buna,
de revelion am fost la o cumnata si acolo a avut foarte mare trecere apoi am gasit si aici la Lidl si la Unicarm ,le-am incercat si au fost bune ambele.
dar stai,candva am facut si eu si ce bine ca mi-am salvat pozele ca daca nu trebuia sa ma gandesc iar cum sa o fac.
si da eu cum nu am o reteta intotdeauna ma descurc ,asa si aici.

am avut vreo trei feluri de branza acasa,telemeaua a fost cea mai importanta ca am vrut sa fie sarata,si celelalte cred ca a fost de vaca si mascarpone.
 foaie de placinta cumparata spanat fiert si tocat,oua si piper,sarenu am pus ca era branza destul de sarata.
fara masuratori doar la ochi.
am amestecat toate ingredientele bine

 am intins putin foaia de placinta sa fie mai subtire dupa care am taiat fasii si am pus umpltura si am rulat
 pe tava de friptura de la aragaz a pus o foaie de copt si am inceput din mijloc si am format o spirala  care am uns-o cu galbenus siluat cu putin ulei (sau apa sau lapte)

am dat-o la cuptor pana s-a rumenit dupa care am  taiat-o felii ca si pizza si am servit-o cu iaurt.













e foarte buna si rece dar si calda.se poate face si cu branza dulce si stafide,eu nu am incercat dar urmeaza.

Un comentariu: