Translate

vineri, 22 martie 2013

ciuperci umplute cu sunca ,ceapa,ardei si cascaval

 a venit si randul ciupercilor umplute.am fost la cumparaturi la un supermarket si am gasit ciuperci la oferta si am luat doua kg,din care ma gandeam cum sa le prepar,asa ca am ales cateva cat sa umple o tava ca sa le umplu,
restul le-am taiat si oparit apoi portionat pentru o ciorba si pentru ciulama.
 am ales ca sa fie cam de aceeasi marime si nu foarte mari,le-am spalat si scos coditele si le-am asezat in tava in care am pus putin ulei(nu stiu daca e necesar dar eu am pus).
am avut o conserva de carne care ne place si care am taiat cateva felii,o jumate din o ceapa mare,o felie de ardei rosu,pe care le-am taiat cubulete

le-am calit putin in ulei pana ceapa a devenit translucida sau pana s-a inmuiat putin
apoi am umplut ciupercutele si peste umplutura am pus un cubulet de cascaval ,le-am dat la cuptor la foc potrivit cam 30 minute sau pana cand se inmoaie ciuperca in functie de cat de mare sau mica e.
daca era cascavalul mai gras se topea si curgea ceea ce mi-ar fi placut dar nu stiu ce cascaval era ca l-am cumparat de la magazinul "din colt"care nu avea eticheta,asa in ultim moment.
dar oricum au iesit foarte bune,doar ca au scazut la jumate (si aproape a fost bataie pe ele).da asta inseamna ca trebuie sa fac mai des,nu??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu