Translate

duminică, 10 octombrie 2010

tort pista de masini

am avut un sarbatorit care a implinit 6 anisori (un nepot)care si-a ales un model de pista de masini.
masinute nu am facut pana acum si nu prea aveam timp sa incerc sa fac si i-am zis ca o sa le folosesc pe ale lui de fier ca se potriveau ca dimensiune si a fost multumit.
am facut pista din pasta de lapte praf,la fel si peretii tortului,in interior l-am umplut cu spuma de ciocolata si multe visine si spuma de visine si insiropat cu sucul de la compotul de visine,blatul a fost de cacao deci nu s-a colorat de la visine.

am facut ceva semne de circulatie din zahar,si am incercat sa le aseman cat de cat.


iarba am facut-o din frisca,si baietelul a fost suparat ca a fost murdarit de ea cand l-a impins unchiul lui cu nasul in tort.el suparat foc si noi ne-am distrat pe seama lui.
LA MULTI ANI ! RICARDO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu