Translate

joi, 30 septembrie 2010

Tort Laptop

ok! deci e o tentativa de Laptop,sau un hibrid cu marca HP si tastatura de Acer(cum zicea cumnatul sarbatoritului)
aici e partea de tort care am facut-o din foi de piscot ca sa nu fie prea inalt si totusi sa aiba doua feluri de creme.
 
am umplut cu spuma de zmeura si cu spuma de ciocolata si bucatele de ciocolata(cea care se foloseste la ornat)

partea de sus am facut-o din carton care am imbracat-o in folie de aluminiu(s-a potrivit ceva cu pasta gri de pe tort,si ca sa nu fie asa de lucioasa am pus-o pe dos),apoi am lipit scobitori si un mesaj care l-a scris familia pentru sarbatorit ca ecran.


aici nu era tortul montat ci doar rezemat de ceva ca sa pot face poze.


sper ca sa va foloseasca ca idee sau daca aveti ceva mai bun si vreti sa le impartasiti le primesc cu placere.

2 comentarii: