Translate

miercuri, 13 octombrie 2010

tort bazinet bebe















 acest tort l-am facut pentru nepotica mea care a fost dusa la binecuvantare.
sora mea a vazut poza cu modelul acesta de bazinet(doar ca putin mai frumos)si tare i-a placut si am incercat sa ma apropii cat de cat ,sa fie un bazinet.
nu am avut o tava ovala asa ca am luat o tava patrata si una rotunda in care am copt blatul pentru tort,apoi pe cel rotund l-am taiat in doua si l-am pus la capete la cel patrat si am obtinut un oval.
pentru cupola de sus am folosit un bol de inox in care am copt blatul si apoi am taiat cam 2/3 si l-am imbracat in pasta de zahar si l-am asezat deasupra .




am facut blat simplu pe care l-am umplut cu trei feluri de creme,spuma de zmeura,spuma de ciocolata si spuma de mure,in spuma de ciocolata am pus si mure intregi,si am insiropat blatul cu suc de ananas.
a fost deosebit de bun,ca nu a ramas nimic in farfurii si am taiat destul de mare felia.


partea de sus imbracata in pasta de zahar si lateral impletit in frisca.



se pot pune roti si un maner si e pe post de carucior.

4 comentarii:

  1. ....wow ce bine arata...de fapt...toate retetele...FELICITARI...poate imi faci si mie unul...pupici...Daniela Vasalie

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit tortul!
    P.S. Cateva premii haioase asteapta sa le ridici de pe blogul meu! Puuup!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti fac cu placere Dana,numai sa ne intalnim !
    unul de bebe zici???

    RăspundețiȘtergere