Translate

miercuri, 20 octombrie 2010

tort boneta politista

 imi amintesc in urma cu vreo 20 de ani se faceau torturi clasice mai mult, sau poate ceva castele ,cosuri cu flori si chiar si mielusei.
ce mult a avansat si in domeniul acesta lumea cu pretentiile sau doar mi se pare?
in ziua de azi tot ce se vede sau doreste trebuie transformat in TORT!
inainte era suficient doar cateva retete azi e o concurenta mare si prea putin se dau secretele.oare gresesc?








acest tort a trebuit sa-l fac la o domnisoara care a intrat la Academia de Politie si revenea acasa dupa o perioada de instructie si familia a vrut sa-i faca o surpriza.
mi-au dat poza cu uniforma pe care a avut-o inainte ca model apoi am inteles ca si-a schimbat uniforma,deci am avut ce cauta pe net,doar ca nu am avut nici un tort de la care sa ma inspir.
mi s-a spus doar de culoare galbena pentru snur, bleu  pentru boneta si albastru deschis pentru baza,apoi daca se poate si insigna.
asta e ceea ce a rezultat,cred ca a surprins-o placut ca am inteles ca si-a tot "pozat"tortul.

luat din mai multe unghiuri.
a da si insigna am dat-o cu praf metalic(pearl dust)

daca vreun politist se uita la poze sper sa nu fie o ofensa am incercat doar sa ma apropii cat de cat de ce poze am gasit pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu