Translate

luni, 1 noiembrie 2010

aranjamente fructe, masa fructe, pepeni sculptati, decor fructe

 fructe decupate si atarnate pe frigarui au avut mare trecere la nunta.e adevarat ca e mult mai usor sa servesti o frigaruie cu cateva feluri de fructe decat sa tai si sa imparti cu altii daca e fructul prea mare.
din centrul mesei lipseste paunul care a ajuns dupa sedinta foto.
 a fost o nunta de 250 de persoane,si ca de obicei de abia termini de asesat masa ca e si luata cu asalt de musafiri,de abia am reusit sa fac poze,de fapt,am rugat fotograful sa faca poze si pt mine si apoi sa vada si miri,ca ei daca intra ultimii masa de fructe e deja incompleta.(ma refer la centerpieces)

aici e si lebada gratioasa si paunul in toata frumusetea lui.
a fost asezat pe masa in centru dupa ce s-a pozat masa cu fructe.
cu doua zile mai devreme am vazut pepeni peste tot nici nu ma gandeam ca o sa caut in depozite si piete si sa nu gasesc macar un pepene sa fac un paun.asa ca in sfarsit am gasit intr-un supermarket 3 pepeni si unul l-am luat eu,si a costat deja 6,99 roni/kg,destul de scump,comparativ cu 1 ron in urma cu 2 zile,da bine ca l-am gasit si asa.
a fost frumos si lumea foarte incantata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu