Translate

luni, 12 decembrie 2011

supa crema

  supa crema,foarte gustoasa,foarte buna si foarte usor de facut,in sensul ca se pot fierbe toate impreuna si fara o anume reteta.






in aceasta supa am folosit ce am avut prin casa;ceapa,usturoi,morcovi,patrunjel,cartofi.orez,linte,mazare verde ,varza dulce,pe care le-am pus la fiert in apa cu sare.
separat am avut carne de porc pe care am fiert-o putin separat ca sa scot spuma,dupa care am adaugat-o la restul din oala.
dupa ce a fiert si ultimul bob de mazare,am luat mixerul stick si am inceput mixarea.alta data o dadeam prin blender dupa ce se mai racea putin,dar acum m-am grabit.
dupa ce am terminat pe maruntit toate legumele am mai pus la foc pana a dat in fiert si am adaugat smantana si condimente(sare,piper,boia,otet,ardei iute)dupa gust.
 si mi-am facut si crutoane.in ulei de masline am pus putina sare,boia,frunze uscate amestec,usturoi proaspat.


am taiat painea cubulete si am dat-o prin ulei apoi am prajit-o la foc mic ca sa se usuce bine.
 se poate folosi orice condiment ,dupa preferinta,si supa se poate face din ce legume va plac mai mult,cu sau fara carne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu