Translate

miercuri, 14 aprilie 2010

fasole verde cu carnaciori

am pregatit fasolea,am oparit-o putin(mi s-a parut ca e putin batrana).
 ceapa,usturoi,carnati,ardei de 4 culori am folosit,patrunjel verde,boia,sare si piper.

ceapa,usturoiul si carnatul le-am taiat si le-am pus in ulei de masline la calit.


intre timp,pana se calesc,tai ardeiul si il adaug ,

il las cam un minut si adaug fasolea verde,care nu mai are nevoie de multa fierbere ca e oparita in prealabil.daca e cruda se pune  fara sa fie oparita.


adaug sare,piper,boia ,o rosie razuita si apa cat aproape sa acopere fasolea(sau mai mult sau mai putin,mie imi place zeama.)

 in urma am adaugat si patrunjelul tocat.
am pus si carnat bucati mai mari sa fiarba in mancare,ca a fost tare bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu