Translate

vineri, 12 martie 2010

tort cu frisca si portocale


reteta standard pe care o folosesc la tort,cu mici modificari

10 oua , 4 lg apa(sau ulei)20 lg zahar,28 lg faina(in functie de oua,mai mult sau mai putin,sa nu curga aluatul nici sa fie prea tare)1 plic praf copt.ouale se bat separat cu jumate apa si zahar,si se amesteca faina cu praful de copt si se adauga la albus amestecat cu galbenus,se da la copt in tava unsa (ori untura sau unt)si se umpe tava nu mai mult de trei sfert,sa nu curga afara tortul,si se da la foc moale pana cand deasupra e putin rumen si scobitoarea iese curata.

pt aceasta reteta am folosit frisca si portocale.am lasat portocalele taiate cu zahar ,apoi le-am scurs si cu zeama am insiropat blatul si am uns cu frisca si portocale,apoi am taiat portocala felii si am ornat dupa cum se vede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu