Translate

joi, 25 martie 2010

mazare scazuta cu chiftele in sos marinat

pentru mazare am calit ceapa in putin ulei,am adaugat mazarea si putina apa,am condimentat  cu sare si piper,si am lasat sa fiarba neacoperita sa se evapore apa.
la final am adaugat marar tocat.

pentru chiftele am facut un sos din 2 rosii razuite cu  2 catei de usturoi si  o lingura oregano ,sare si piper.
am pus ulei la incalzit (cat sa acopere fundul cratitei)cu rosiile,usturoiul, putina apa sare,piper si oregano ,am lasat sa dea un clocot si am adaugat chiftelele si am mai fiert cam 5 minute.


trandafirii sunt din coaja de la rosii,am curatat de la un capat si am avut grija sa nu se rupa ,apoi am invartit coaja ca sa iasa un trandafir.
pe care i-am sarat si i-am servit cu mancarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu