Translate

luni, 27 august 2012

tort cu pisicuta

 POVESTEA PISICUTEI
am fost in vizita la nepotica mea si pe la casa le dadea tarcoale un pui de pisica si i-a fost asa de draga ca trebuia sa-i dam si mancare.
am avut o pisica jucarie care voiam sa i-o dau cadou si am zis de ce nu sa-i fac una si pentru tort.
zis si facut ma pun la treaba,dar ce a iesit a fost mai mult asemanator cu??uaa,ouu ,fiuu,ce-i aia?,parca-i porc!!!

raisa incantata de pisica,asta era cea reusita
si asta saraca ea zicea ca" e urata pisica mami.."
 ok aici am mai incercat o a doua si a iesit ceva mai bine










ca sa nu se plictiseasca sau sa se "bata" le-am facut si un soarec ca sa aiba ocupatie
daca va uitati la pisica din brate aceea a fost modelul meu,eu zic ca se asemanau perfect,doar ca...a iesit tare strolibata.
La multi ani Raisa,sa ne cresti mare si sanatoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu