Translate

miercuri, 23 martie 2011

tort in foaie de ciocolata

acest tort a fost pentru fratele meu.el este cu o saptamana mai tarziu decat sora mea la care i-am facut tortul cu cale visinii,dar cu un drum am 'impuscat doi iepuri'.
si cum in ziua respectiva am facut 4 torturi,si de unde atata inspiratie sa fie diferite,sa nu semene deloc intre ele...si pentru barbat,dar nici prea complicat si totusi elegant,am zis ca asta ar fi perfecta,foaia de ciocolata.am topit ciocolata neagra pe care am intins-o pe hartie cerata si am infasurat-o dupa tort,am dat-o la rece putin si apoi cu grija am desfacut hartia.dupa care am repetat operatia.si la baza am pus pasta de lapte praf  si un trandafir din aceeasi pasta. cu ciocolata ramasa am pus-o intr-un cornet si am scris tot pe hartia cerata,si am desenat ornamentele.

a fost din blat alb pufos,insiropat putin,spuma de iaurt si visine din compot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu