Translate

luni, 17 ianuarie 2011

spanac cu ochiuri de oua


spanacul cu ochiuri e o mancare delicioasa si o bogata sursa de vitamine si minerale.
am avut spanac congelat care e deja tocat marunt,dar daca aveti proaspat e si mai bine ,in functie de cat de crud e il opariti mai putin sau mai mult,dupa care se strecoara si se toaca marunt.
usturoi dupa dorinta,mie imi place mai mult si sa fie bucatele mai mari.

separat se pregateste un sos din faina si smantana si putin lapte sau apa

se amesteca cu telul sa nu fie cocoloase.

se pune ulei la incins si se pune usturoiul la calit

dupa care se adauga spanacul si se amesteca.
apoi am adaugat sosul alb ,invartind continuu ca sa nu se arda, si daca mai e necesar se mai adauga apa sau lapte cat sa acopere spanacul, si l-am condimentat cu sare si piper.
in tigaie am pus putin ulei si am adaugat ouale la prajit cu sare ,piper,boia .
 ca sa nu fie prea prajite si ca sa nu fie nevoie de a le intoarce,eu las focul la mic si pun capac peste tigaie ,
se fac ca si la cuptor

aici sunt gata,bine coapte si pe deasupra si in interior moale.

Un comentariu: