Translate

sâmbătă, 4 decembrie 2010

telina pane

ceva mai diferit.ati incercat ?
e buna ,gustoasa si sanatoasa.
chiar am cautat pe net sa vad ce contine telina si iata ce am descoperit:








contine: calciu,fier,magneziu,mangan,fosfor,potasiu,seleniu,zinc,vitaminele:A,B1,B2,B3,B6,C,E,K,
si din cauza continutului mare de calciu ,calmeaza nervii,si multe alte proprietati asa ca va doresc pofta mare la telina si sanatate.
deci am luat o telina radacina,pe care am curatat-o de coaja si am taiat-o felii,am fiert-o in apa cu sare si am lasat-o la scurs.

 am pregatit ou  batut cu sare si piper,faina si pesmet.











am incins ulei ,am dat feliile de telina prin faina,ou si pesmet si le-am pus in ulei la prajit,cand au fost rumene le-am intors pe cealalta parte si  cand au fost gata le-am asezat pe un servetel ca sa se scurga excesul de ulei.
se pot servi cu orice doriti,simple ca aperitiv,  cu salata sau la piure de cartofi,pilaf orez ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu