Translate

sâmbătă, 21 august 2010

tort cu trompeta,trumpet cake

tort cu trompeta
a fost pentru un barbat  caruia ii place sa  cante la trompeta.


am facut blat de tort simplu insiropat cu suc de lamaie,umplut cu spuma de mure si spuma de ciocolata in care am pus si mure intregi.
l-am invelit in pasta de zahar si trompeta am facut-o din lapte praf.
trompeta am facut-o pe bucati,o saptamana in avans si m-am ghidat de pe poze cu trompete de pe net.
am montat-o inainte sa o trimit la sarbatorit.


4 comentarii:

  1. foarte reusit tortul si trompeta e super !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super fain! Excelenta treaba ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna , vreau sa fac si eu o trompeta din lapte praf , poti sa ma ajuti sa imi zici te rog cum ai facut-o ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pt Anonim!buna!mai intai am cautat modele de tort cu trompete pe net dupa ce am ales am cautat sa ma apropii cat mai mult de un model real.e mai greu de multumit daca sarbatoritul are un instrument. din pasta de lapte praf am facut "tubul"si accesoriile si partea mai mare, incearca sa o pui pe o palnie intoarsa infoliata ,ca sa arate cat mai real, altii o lasa plina si doar ii da forma ,mie imi place asa.daca mai ai intrebari si pot sa te ajut ,cu placere.

    RăspundețiȘtergere