Translate

joi, 27 mai 2010

sufleu de conopida

 asa cred ca i se potriveste numele de sufleu,sper ca nu gresesc.
l-am servit si la mic dejun si la cina si ca aperitiv,deci e bun pentru orice masa!
am spart opt oua(asta in functie de cantitatea de conopida),si le-am batut putin cu telul,
cam 200 gr de branza telemea am taiat-o cubulete,
ardei de trei culori am taiat marunt,
o legatura mare de marar am tocat-o,
smantana cam 200 gr,
conopida fiarta si taiata marunt,
am amestecat toate ingredientele ,am adaugat sare si piper si le-am pus in tava unsa cu ulei la cuptor,
si am lasat pana s-a rumenit pe deasupra.cam o ora a durat,la inceput am lasat la foc destul de mic ca sa nu se umfle ouale si apoi am crescut temperatura cam dupa 30 minute la foc potrivit.
a fost foarte suculenta,cu sarea trebuie sa aveti grija daca puneti si branza sarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu