Translate

sâmbătă, 29 mai 2010

baton de cacao

500 gr de zahar cu 100 ml apa se da la fiert,
dupa ce da in clocot se fierbe 5 minute.
dupa care se i-a de pe foc si se adauga 50 gr cacao si 50 gr unt,se amesteca bine
apoi se adauga 250 gr lapte praf

si se amesteca pana se omogenizeaza.
se toarna in tava unsa cu unt si presarata cu lapte praf si se lasa la racit apoi se taie felii.
dar eu ma plictisesc repede de imagine asa ca am incercat altfel
in suportul pentru gheata am pus batonul si am pus si o aluna in ele.
apoi am apasat bine sa ajunga sa se umple bine cuburile.
mmm ce bune au fost.
Semisweet Chocolate on Foodista

2 comentarii:

  1. It looks deicious.If you wont mind I'd love to guide Foodista readers to this post.Just add the foodista widget to the end of this post and it's all set, Thanks!

    RăspundețiȘtergere